dinsdag 28 december 2010

Crazy Patchwork.


Om terug te komen op het vorige bericht,deze blokken kocht ik ook op e-bay.Het zijn blokken uit Amerika en waren maar 8 dollar per stuk.Ik kocht ze een paar weken na elkaar wel bij dezelfde verkoopster. Ze zijn gemaakt door dezelfde dame nl. Millie Bear getrouwd met Benny Bear dan staat eronder Keith Hill Rd Grafton ma.Wat ik nu een beetje raar vind,
bij het ene kaartje staat 1894 en bij het andere 1800's,dat scheelt bijna 100 jaar.Is het nu echt oud of ben ik in het ootje genomen,ik weet het niet,ze lijken me wel echt oud maar ik heb in boeken en tijdschriften gelezen dat ze dat ook zo kunnen maken.Ik heb ze nu nog in een lade van een kastje liggen ,maar ik denk dat ik ze in ga lijsten.Och het maakt me ook niet zoveel uit of ze 50 100 of 150 jaar zijn ,ik vind ze mooi en daar gaat het toch om.
Groetjes Lia

1 opmerking:

Katrien zei

WAt een mooie blokken heb je gekocht.Veel plezier ermee.