zaterdag 29 januari 2011

Favoriet stofje.

Hebben jullie dat ook ,een stofje waarvan je denkt wat sonde om te verknippen?Vast wel volgens mij hebben alle quilters daar last van.Rare hobby eigenlijk we snijden en knippen in de mooiste lapje om er vervolgens een nog mooier lapje van te maken.In dit mandje zit zo'n stofje,een van mijn favorieten.Ik kocht er een meter van op de Expo in Barcelona bij een quiltwinkel die daar stond uit Parijs. Ik verwerkte het in een grote quilt en gebruikte heel zuinig kleine stukjes. Ook werd er een jurkje voor een pop van gemaakt, heel leuk voor een moeder die alleen maar zonen heeft.Ik had graag een dochter gehad alleen al om de schattige jurkjes die je ze aan kunt doen. Nu ligt het lapje al jaren te wachten op een plaatsje in een quilt.Dat zal vast nog wel komen.Ik heb nog meer dan een halve meter over .                                                                                                                                                                                      



Groetjes Lia

Geen opmerkingen: