vrijdag 7 januari 2011

Kanten zakdoekje

Vandaag ben ik een beetje van de hak op de tak aan het springen.Was ophangen een beetje strijken,koffie en gelijk 5 draadjes quilten.Ik ben een babyquiltje aan het maken en benjamin is al 6 weken dus ik moet het echt volgende week afhebben van mezelf.Dus de vaart erin met dat quiltwerk.Nog een kopje koffie mee naar boven,wat een zootje op de tafel in mijn quiltkamer, naaimachine,boeken, lapjes,tijdschriften.Ook maar even opruimen.
Zal ik ook maar even wat foto's maken van mijn verzameling zakdoekjes.
Nou dat is nog moeilijk hoor ,je moet wel een mooie ondergrond hebben.Dat werd de bodem van een lade waar ze inliggen.
Dit zakdoekje is nieuw,ik kocht het op een rondreis door Italie 3 jaar geleden.het komt van het eilandje Burano bij Venetie.Dat staat bekent om zijn mooi kantwerk en gekleurde huisjes in pasteltinten.
De eerste letter van mijn naam staat erin de L van Lia.
nou ik ga nog even wat foto's maken van de andere zakdoekjes en nog wat boodschappen doen,koken en vast nog meer dingetjes zal ik tegenkomen.Een echte rommeldag dus.

Groetjes Lia

2 opmerkingen:

Quilt it and Dotty www.quilt-it.nl zei

Laat ik nou net zulk kant binnen hebben gekregen vandaag! Wat een toeval. Nog gecondoleerd met je moeder he, en sterkte de komende tijd. Er zal nog veel op je afkomen....

carine zei

Veel sterkt toegewenst bij het verlies van je moeder! Wat het zakdoekje betreft , het is een heel mooi afgewerkt stuk. groetjes uit Brugge. Carine http://patchworkstar.blogspot.com