zondag 6 maart 2011

Hartenruil.

 Deze mooie hartjes zijn gekregen door de Hartenruil.Ik kreeg ze vanAlice,wat ben ik verwend met een mooie kaart, houten hart en hartjesslinger.Het harige hart maakte ze met de borduurmachine.LEUK HE.
Alice nog heel hartelijk bedankt,ik heb ze boven een theekastje aan een ijzeren rekje gehangen.
Sorry dat het een dagje te laat geplaatst is want ik ben net terug van een Super leuk quiltweekend georganiseerd door Dorry,maar daar later meer over.
Mijn hart ging naarMarian.

Groetjes Lia

4 opmerkingen:

carine zei

Mooie en leuk hartje . Veel plezier ermee! Groetjes uit Brugge Carine

Lida zei

Leuke hartjes! Lekker van genieten, groetjes
Lida

marion zei

ik vond het heel leuk je te leren kennen, dank je wel daarvoor

Anoniem zei

Je hebt mooie hartjes gekregen, weer bijgekomen van het weekend? Groetjes Dorien