vrijdag 22 april 2011

Lente.

 Wat een heerlijke lente hebben we,we genieten met volle teugen van de tuin.Onze kikker heeft het erg naar zijn zin.Twee jaar geleden was hij er ineens en is niet bang aangelegd,hij houdt net als wij van de zonnige plekjes in de tuin
 Onze tuin-azalia doet het weer geweldig.Vorig jaar had mijn man hem gesnoeid,hij doet bijna nooit iets in de tuin,behalve lekker genieten van de omgeving en een goed boek, maar dit tot mijn grote schrik dus wel.Kleine woordenwisseling van mijn kant,nu gaat hij niet bloeien want je hebt er de jonge takjes afgehaald.Maar dit jaar maakt de struik het ruimschoots goed.
 Deze week heb ik het makkelijkste blokje uitgezocht van de SBS-quilt,toch een blokje af.
Block E-1 Nine-patch.
De rede dat ik maar weinig gedaan heb is dat onze jongste zoon het huis uit is gegaan twee weken geleden.Op eigen benen staan zoals dat heet.We zijn weer met ons tweeen,zoals 30 jaar geleden.
Wel wennen natuurlijk,alles moet je minder doen,minder koken, wassen,strijken,ruimen.En natuurlijk ook de gezelligheid mis je.Maar een van de voordelen je hebt meer ruimte.De hele zolder is vrij,twee grote kamers, 48 vierkante meter.
WAT MOET IK MET AL IE RUIMTE???????
Ik denk dat ik dat wel weet.

Groetjes Lia

1 opmerking:

marion zei

mmmmmm kastje met stofjes??????