dinsdag 17 mei 2011

Familieweekend.

 Vrijdag gingen we met de zusjes en zwagers van mijn DH op familieweekend naar het Belgische plaatsje Overpelt.Omdat wij helemaal niet van kamperen houden en mijn schoonfamilie wel regelde mijn zwager Ruud deze superleuke omgebouwde bouwkeet voor ons.De foto van de binnenkant is niet helemaal gelukt maar er was een heuse bedstee in met gezellige rood-witte gordijntjes.Er stond ook een tafeltje met twee stoelen en een kastje met een twee pits gasstelletje,dus koffie zetten konden we zelf op de ouderwetse manier.Om ons heen stonden de 3 zusjes met hun echtgenoten met caravans en voortenten.Er was ruimte en gezelligheid genoeg om ons heen.Op zaterdag is er dan de traditionele barbeque waarvoor de mannen dan s'ochtends de boodschappen doen.
 s'middags een heerlijke wandeling door de mooie omgeving gemaakt,het was bewolkt maar de temperatuur was goed en de regen kwam pas op Zondag toen iedereen al aan het pakken was.Wij waren als eerste gepakt,dat is het voordeel als je niet van kamperen houdt want eer zo'n caravan met voortent weer vertrek- klaar zijn ben je zo een paar uurtjes verder.Vorig jaar hadden we een trekkershut maar dan was de bouwkeet toch een beetje meer comfort.En waar we volgend jaar in overnachten is nog een verrasing.
Er kwam ook nog een SBS-blokje af Block D-4 Rambler.

Groetjes Lia

6 opmerkingen:

Nicky zei

I love your windmill block an I'm guessing your inspiration.

carine zei

Je familie-weekend is geslaagd zo te zien en wat een mooi blokje heb je erbij! goed gedaan. Groetjes vanuit het Brugse Carine

Margreet zei

Mooi blokje heb je er weer bijgemaakt. En je familieweekend klinkt heel erg gezellig. Leuk lijkt me, logeren in zo'n pipowagen. Lekker knus..Groetjes, Margreet

marion zei

wat een leuk huisje...... dat lijkt me ook veel leuker als een caravan/tentje.......

Dorien zei

Hoi Lia, ook op pad geweest zie ik, en hoe. Ik zie jullie al liggen in die bouwkeet. Je had toch wel een quiltje mee genoemen he? Groetjes Dorien

kwiltma zei

Oh, wat een enig optrekje!En die kleur blauw!!!!
groetjes, Wilma