maandag 30 mei 2011

Hulp gevraagd.

 Een paar maanden geleden kocht ik dit wonderschone machientje.Bij gebrek aan tijd stond hij een tijdje in een hoekje van mijn quiltkamer maar nu wordt het tijd om hem eens te gaan gebruiken.
 Op het quiltweekend van Dorry kreeg ik een adresje van iemand uit Den Haag die er verstand van heeft,een naaimachinehandel,maar dat kan ik niet meer vinden.
Weet iemand van jullie,trouwe lezers,een adres waar ik hem goed kan laten nakijken want ik heb er geen verstand van en zomaar wat smeren en sleutelen durf ik niet zo goed.Dus als er iemand is met een goed adres of andere tips dan hoor ik het graag.

Groetjes Lia

6 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Oh Lia, join the club! mag ik je bij mijn featherweightlijstje zetten? We gaan vast nog een seen featerweightdag organiseren. Een adresje weet ik ook niet, of ja, bij Marpie, Marga, ze heeft ook een blog en die weet iemand die er mee kan lezen en schrijven.

sucses! Groetjes, jeannet

quilting Jeannet zei

Ik heb het even voor je opgezocht Lia, dit is haar weblogadres. http://marpie.web-log.nl/mijn_weblog/ Ik hoop dat het je zo lukt.

Anoniem zei

Hoi Lia,

Ik had je het adres gegeven van de naaimachinehandel in Den Haag, die zelf Featherweights verzameld.
Het is naaimachinecentrum Van Vliet, Hengelolaan 21 in Den Haag.
Succes, hier moet het lukken.
Groetjes,
Jeanette

Quiltlia zei

Hallo Jeanette
Bedankt dat je het nog een keertje voor me hebt opgezocht.
Veel groetjes Lia

marion zei

helaas ik kan je niet helpen............

Ageeth Dorsman zei

Welkom bij de club van blije FW-bezitters! Ik heb
mijn machientje, die echt veel kuren had toen ik
haar kocht, laten nakijken door dhr. Voorrecht uit
Oostvoorne. Tot grote tevredenheid!
Groetjes van Ageeth Dorsman.