dinsdag 28 juni 2011

Berenquiltje.

Ik wil jullie nog even een quiltje laten zie dat ik tweeen half jaar geleden heb gemaakt voor een lieve vriendin van onze kinderen toen die haar eerste kindje kreeg.Het tweede kindje is inmiddels ook geboren en het quiltje wordt nog steeds gebruikt.
 Ik vind het een van de leukste quiltjes waar ik aan gewerkt heb.Het is een ontwerp van Marriet Soethout,dat gepubliceerd is geweest in een boek van Karin Pieters:Quilts voor kinderen.De oorspronkelijke quilt is veel groter.Ik maakte 20 blokjes en zag dat ik twee huisjes heb gemaakt.Het is maar goed dat er foto's van zijn.
Dan kan ik er nog stilletjes van genieten.
Groetjes Lia

5 opmerkingen:

Nicky zei

How cute these little blocks are and the colours are bright - just right for a child!

carine zei

beren-quiltje prachtig hoor! Groetjes ut Brugge Carine

Anoniem zei

Het blijft een schattig quiltje. Alls goed met Lia? Groetjes Dorien

Anoniem zei

Ik vind het ook een lief en mooi quiltje.
groetjes Christel

marion zei

wat een lief quiltje......