vrijdag 15 juli 2011

In een zwart gat vallen.

 Ik dacht na het afkomen van de Sue Daley-blokjes als ik maar weer iets kan vinden wat ik leuk vind.Gravend in mijn quiltkast kwam ik 11 UFO's tegen,4 quilt-tops die al af zijn maar nog gequilt moeten worden en 7 quilts die nog quilt moeten worden.
In een aantal UFO's had ik niet zo'n zin maar deze quilt lachte me tegemoet.Een uitdaging want zij lag al een jaar in haar mandje en ik wist niet wat ik ermee aanmoest.De hexagon-rand lag er los bij die moest nog aan het middenblok gezet worden.Ik zette er een rode rand om en aplikeerde de hexagonnetjes erop.Het was wel even passen en meten,maar dat was de uitdaging die ik nodig had om verder te gaan ,en hoe beter het ging hoe meer zin ik erin kreeg.
Ik ben alweer aan de volgende rand begonnen,maar dat kom een ander keertje weer aan bod.Gelukkig schijnt hier weer volop het zonnetje,dus ga ik er even van genieten.
Groetjes Lia.

12 opmerkingen:

Yvonne zei

Leuk die rode rond erin, ben benieuwd naar het eindresultaat.

Groetjes
Yvonne

Nicky zei

This is really spectacular! Such variety. What a great this is going to be!

Ieke78 zei

Wow, wat mooi zo'n hexagonnenrand! En wat een onwijs leuke stofjes heb je gebruikt voor deze quilt. Ik ben nu al benieuwd naar het resultaat...

Margreet zei

Wat een prachtig quiltje! En die rode rand geeft een heel mooi effect. Fijn weekend!

katrien zei

Wat een mooie quilt.

Anoniem zei

Het is goed gelukt met die rand zo, heel mooi. Groetjes Dorien

martine zei

Wat een beauty.

marion zei

wat een prachtige ufo, dat wordt een nog mooiere affo......heel mooi met dat rood

mieke zei

Die rode rand, dat was een goed idee. Het ziet er heel mooi uit.
Succes met al de ufo's !
grtjs Mieke

carine zei

Prachtige quilt, geniet van je dag. Groetjes uit Brugge Carine

inge zei

da's een mooie ufo! maak daar maar snel een affo van!

Wilma zei

Hoi Lia, ik zit lekker in de caravan te surfen en zodoende bracht ik jou een bezoekje ;-)
je rode rand tussen de jaren twintig stofjes is fantastisch en blijf maar lekker opruimen, wie weet wat je allemaal nog vindt ;-)
Groetjes, Wilma