zaterdag 2 juli 2011

Up-date antique sampler.

 Alle blokjes heb ik nu af,dat werd tijd want de stojes voor de volgende 8 blokjes van de blok van de maand zijn Woensdag weer binnen gekomen.Dorry zocht weer prachtige stofjes uit,wonderlijk dat al die verschillende stofjes straks een geheel vormen.Ik liep een beetje achter en heb er deze week even vaart achter gezet.Want ik ken mezelf als iets blijft liggen dan komt het in de kast terecht,dus ik kan het beter een beetje bijhouden.
 Nu word er alweer gewerkt aan de volgende 8,die zien jullie wel weer als ze af zijn.
In het mooie boek van Annette Gero:The Fabric Of Society over de Australische quilt-geschiedenis staat de quilt ook afgebeeld.Over dit boek schreef ik eerder al in een blog-bericht.Sue Daley heeft er een patroon van uitgebracht.
Groetjes Lia

6 opmerkingen:

Annelies zei

Erg mooie blokken !

Vlijtige Handjes zei

Mooie blokken. Het is een erg leuk patroon.

Yvonne zei

Echt hele leuke blokjes en kleuren.

carine zei

Prachtig die blokjes en die kleuren zijn goed gekozen hoor!Het is tevens een mooi boek. Groetjes vanuit Brgge Carine

Nicky zei

This is going to be one fantastic quilt - the fabrics and colours are so beautiful - wonderful workmanship!

marion zei

wat maak je dat prachtig.......