woensdag 3 augustus 2011

Vervolg borduurtjes.

 De red-work borduurtjes houden me bezig en ik heb er twee losgehaald uit de grote lap.
 Verder ben ik gaan rommellen in de laadjes en potjes en heb wat lintjes gevonden,ook een ideetje om die te gebruiken in combinatie met wat lapjes.Jullie zien wel er wordt  gedacht en gelegd en geschoven.

Dit tafelkleedje vind ik ook zo leuk en het past er perfect bij,ik heb er ook nog 6 servetten van dus als ik het tafelkleed niet kapot wil knippen kunnen de servetten nog onder het snijmes.Het lijkt wel een operatie!!!!
Wordt Vervolgd.
Groetjes Lia

8 opmerkingen:

Vlijtige Handjes zei

Ik ben zoooo nieuwsgierig. Deze kleuren zijn mooier, warmer. Leef je uit!

Willy zei

Ik vind het een erg mooi project waar je mee bezig bent. Lijkt me ook heel leuk om er aan te werken.
Groetjes

Kathinca zei

Ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Mooie uitdaging om met allemaal "oud" materiaal iets "nieuws" te maken!

Guusje, zei

Het ziet er allemaal erg leuk uit ben benieuwd hoe het straks gaat worden.

goof zei

Net als de dames voor me ben ik stikbenieuwd hoedat 't gaat worden!
;o)

Dus kom maar op met het volgende verhaaltje!
*Ü*

Wat ben ik erg hè,...

Shirley zei

Dat was een strak plan, om het kleed uit elkaar te halen, de redworkjes krijgen op deze manier een heel ander leven, dat idee met de kantjes en bandjes is super!

marion zei

ik ben heel nieuwsgierig hoe het gaat worden

carine zei

Ze zijn prachtig , kijk al uit naar het volledige stuk! Veel succes verder , volg je op de voet. Groetjes uit Brugge Carine