zaterdag 17 september 2011

Gratis pianoconcerten.

Lapje 14.
Bij ons in het centrum staan verspreid meer dan 100 piano's.Het is een onderdeel van het festival Incubete.Het festival is vorig weekend begonnen en duurt nog tot en met morgen.De piano's zijn een onderdeel van het festival en ze zijn er neergezet zodat iedereen er op mag spelen en dat is echt een succes.Vanmiddag stonden we te kijken en jong en oud wisseld elkaar af.Mensen gaan spelen en het komt voor dat er kleine pianolessen spontaan worden gegeven.Een bijzondere manier om met mensen in contact te komen,wat ook werkelijk gebeurt dat weet ik uit verhalen die onze zoons vertellen,en merkte het ook toen ik zelf stond te kijken.
 Groetjes Lia

3 opmerkingen:

Lida zei

Mooi lapje er weer bij en wat een leuk idee die piano's! Mijn schoonzusje haar broer speelde altijd in een pianozaak in Dordrecht en daar kon ik echt uren naar luisteren, zo begaafd en zulke mooie klassieke stukken speelde hij! Dus ik hoop dat veel mensen ervan hebben genoten, groetjes
Lida

carine zei

de lapjes deze week waren weer super! Morgen zet ik de mijne op de blog

mieke zei

Leuk lapje en leuk die piano's.
Bij ons in het dorp staat er 1 bij de school.
Iedereen kijkt stomverbaasd !
Want daar gaat natuurlijk niemand op spelen.
grtjs Mieke