dinsdag 4 oktober 2011

Nieuw boek en een nieuw lapje.

 Zaterdag kwam gelukkig de langverwachte Quiltmania,ik had de moed al opgegeven en dacht die komt niet meer.Maar gelukkig is ie er en heel erg de moeite waard zoals altijd.De manier waarop de quilts gefotografeerd worden is echt heel goed.Dat brengt me ook op het nieuwe boek van Kaffe Fasset : Quilts in Sweden.Dat kwam ook Zaterdag en de manier waarop zijn quilts en andere ontwerpers hun quilts laten zien is ook zo mooi.Ze hangen aan deuren, over een balkon en zelfs over een boeren kar.Ik kan daar uren in bladeren.
Deze keer een wel erg vrolijk lapje 31 alweer.
Groetjes Lia.

3 opmerkingen:

Lida zei

Leuk lapje en die Mania heb ik nog steeds niet gehaald, vergeten! Maar om Kaffe geef ik dus niets, gelukkig hè, dat smaken verschillen! Groetjes
Lida

carina zei

Het nieuwe boek van kaffe fasset ken ik nog niet.
Is hij weer leuk?

mieke zei

Leuk, het lapje.