maandag 3 oktober 2011

Nieuw poppenquiltje.

 Ondanks de drukke week werd er toch wel wat aan patchen en quilten gedaan.Enkele weken terug kon je bij Wilma een beschrijving van dit patroontje krijgen als je volger van haar blog werd.Zo gezegd zo gedaan en vorige week besloot ik dat het wel een heel leuk werkje was dat in het zonnetje gedaan kon worden .Geen gedoe met grote lappen enzo maar een klein poppenquiltje.
 Twee kleuren lekker fris,ik heb het een beetje aangepast naar eigen smaak en ben er heel tevreden over,nu nog een achterkantje zoeken en doorquilten.Er hoeft geen binding om maar de achter en voorkant zijn naar binnengevouwen en met kleine steekjes vastgezet,mischien zet ik er een kantje tussen ,dat zien jullie nog
Er werd nog een heel makkelijk SBS-blokje gemaakt Block E-1 nine-patch
En als klap op de vuurpijl lapje 30.
Nu ga ik nog even poetsen en dan wat blokjes van de Sue Daley Antique Sampler voorbereiden anders ga ik achterlopen .
Geniet nog van de zon.
Groetjes Lia

4 opmerkingen:

Lida zei

Schattig quiltje, wat een leuke stofjes bij elkaar, ja heerlijk zoiets kleins er tussendoor! Mooi lapje weer, groetjes
lida

mieke zei

Het poppen quiltje ... mmmhhh niet echt mijn smaak, maar dat hoeft natuurlijk ook niet.
Het lapje is weer leuk.
grtjs Mieke

Vlijtige Handjes zei

Leuk poppenquiltje en zeker met blauw en wit. Ik vind de roosjes zo mooi in je blokje. Wat erg eigenlijk dat we zeggen vlug poetsen en dan even aan de slag want anders loop ik achter... en we vinden het nog leuk ook.
Groetjes Anita

Wilma zei

Leuk dat je ook het poppenquiltje maakt, helemaal anders in blauw en wit. Groetjes, Wilma