zondag 16 oktober 2011

Nieuwe lapjes.


 Lapje 42.


En lapje 43.

En gisteren helemaal geen tijd gehad om een lapje te plaatsen,dus vandaag 2 lapjes.
Verder ben ik heel veel aan het quilten aan de Dresden-plate quilt met de Kaffe Fasset lapjes.Ik maak het mezelf ook niet makkelijk want ik hou van quilts met veel quiltwerk,dus ben ik hem aan het rasteren met een 1 inch raster,nou heel veel draadjes zitten erin.Ik laat snel een foto zien.
Fijne Zondag iedereen ,het zonnetje schijnt hier heerlijk.Dat nodigt uit voor een boswandeling.

Groetjes Lia

4 opmerkingen:

mieke zei

Leuk zijn ze weer.
Lia weet je dat je ook berichten kunt plaatsen met een andere datum ?
Zo kun je voor een hele week bv berichtjes klaarzetten.
" bericht opties " moet je dan aanklikken, dan kun je datum en tijd veranderen.

grtjs Mieke

Lida zei

Leukerds weer, altijd grappig om andere keuzes te zien, wat verschillen onze smaken hè! Groetjes
Lida

carine zei

Hallo Lia , weerom mooie blauwe stofjes echt je ding hé! Zal een mooi gamma worden, Veel succes met alles wat je onderneemt. Een aangename en creatieve dag verder . Bqrugse groetjes ... Carine

Phebe and Jane zei

Vooral het bovenste stofje is schattig.
Groeten,
Marian