vrijdag 25 november 2011

Up-date Antique Sampler Sue Daley.


 Er wordt hard gewerkt aan de Antique Sampler van Sue Daley.


 De vogeltjes zijn af en daarmee ook alle kleine blokjes van de quilt en dat zijn er totaal 64.

 Nu ben ik bezig aan de grote blokken dat worden er 9.


 Vier daarvan zijn al geaplikeerd en bovenstaande is helemaal af van de andere drie moet ik het middenstuk nog op de ondergrond aplikeren,wat is het leuk om aan deze quilt te werken.Dinsdag weer bee bij Dorry en dan hoop ik alle vier de blokken weer af te hebben.We krijgen dan de volgende stofjes om de bloemenaplikaties te maken.De rode achtergrondstof vind ik zo mooi gekozen,dat zit achter alle grote blokken.Nou ik kan na Dinsdag zoetjes aan beginnen met het in elkaar zetten dan zie je pas echt hoe mooi hij wordt.


 Lapje 82

en lapje 83 en ik ben er bijna uit wat ik er van ga maken,ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Lia

8 opmerkingen:

marion zei

wat een prachtige quilt wordt het toch. Heel heel mooi!!

Monica en Guus zei

Prachtig wordt hij je antieke, en ik ben benieuwd wat je van al die mooie lapjes die gepasseerd zijn gaat maken

Lida zei

Prachtig! De vogeltjes zijn schattig en dat grote blok is ook gaaf! Lieve lapjes er weer bij, groetjes
Lida

carine zei

Mooi gedaan en weerom leuke frisse lapjes ! Goed bezig ! groetjes Carine

Phebe and Jane zei

Wat een prachtige blokken heb je gemaakt. Ik vind dit zo'n leuke quilt.
Groeten,
Marian

mieke zei

Een mooie quilt en leuke blokken.
grtjs Mieke

Vlijtige Handjes zei

Een prachtige quilt gaat het worden. Als ik bij Dorry ben voor de Bee van de poesieplaatjes moet ik altijd even kijken naar de mooie volle kleuren.
Groetjes Anita

katrien zei

Wat een mooie blokjes heb je gemaakt.