zaterdag 4 februari 2012

HEHE ik ben er weer.


 Wat vliegt de week voorbij,er waren zoveel leuke dingen deze week en ik heb de lapjes helemaal verwaarloosd,daarom hierboven lapje 145 tm 153.Ik ga weer iedere dag een lapje plaatsen hoor veel te leuk om te doen en de stapel lapjes groeit maar door,ik weet ook al wat ik ervan ga maken.Eerst een stukje klaarhebben dan zien julie het wel.


Maandag volgde ik een hele leuke work-shop van een snelle techniek op de naaimachine.Leuk begin van de week dus.
Dit is een beetje de opzet er moeten natuurlijk nog vele blokken gemaakt worden dus de plaatsing van de blokken wordt nog helemaal door elkaar gegooid,maar dan hebben jullie alvast een ideetje.
Heeft iemand mijn apple-core al gezien bij Dorry in Vijfhuizen?

Groetjes Lia

6 opmerkingen:

Christel zei

Mooie blok met die snelle techniek,ik ben benieuwd hoe het verder wordt. Natuurlijk heb ik je applecore gezien in Vijfhuizen bij Dorry:)
groetjes.

Ritainquiltland zei

Ik zag jouw apple-core voorbij komen op je blog. Het viel me meteen op omdat ik hem ook aan het maken ben. Het is ook een beetje mijn "handelsmerk" geworden, ik gebruik hem nl. ook als profielfoto. Die van jou is heel mooi geworden.

mieke zei

Ja de apple core heb ik voorbij zien komen.
En die snelle techniek ... ziet er wel leuk uit.

Jeanneke.com zei

Hoi Lia,
ik heb je quilt gezien in Vijfhuizen in de stand van Dorry, hij is gewéldig mooi!
Ben benieuwd wat je van je lapjes gaat maken...

Lida zei

Leuke lapjes, ik ben morgen gelukkig ook weer bij! Mooi zeg dit patroon en ook de stofjes vind ik gaaf, groetjes
Lida

Monica zei

Leuk wordt de quilt met een snelle techniek. Je applecore is ontzettend mooi!