zaterdag 7 april 2012

Weer iets gevonden.


 In allerlei blogs kom je ze weer tegen de breirollen.Jaren geleden deed ik ook mee en verzamelde alle patroontjes in een map en begon met breien op naalden nr 2 met dunne katoen.Maar door een of andere oorzaak heb ik hem niet afgemaakt.


 Ik heb 22 patroontjes gebreid en wil nu ik het zo weer zie wel verder gaan.


 Maar nu nog zoeken naar de map met patroontjes want die heb ik nog niet teruggevonden.


 Het bolletje is verstopt in een japans tasje ook van jaren geleden.
Oooo alweer iets wat ik zoo leuk vind.


Lapjes 212 tm 216.

Iedereen hele fijne Paasdagen.
Groetjes Lia

9 opmerkingen:

Annelies zei

Leuk dat je het breien weer oppakt !

mieke zei

Tja , wie wat bewaart, die heeft wat.
Succes met het breien.

Lida zei

Nu met dat breien doe ik dus niet mee, maar dat Japanse tasje maakte ik wel en je lapjes zijn weer heel apart! Fijne Pasen
Lida

Wieke van Keulen zei

Prachtig Lia, ben benieuwd hoe lang je breirol is, want als je al zoveel verschillende patronen hebt gebreid? Fijne paasdagen, Wieke

carine zei

Lia Je breirol is prachtig! Je tasje is mooi en prakyisch hoor. Fijn Paasweekend nog Carine

ineke zei

Leuke breirol en grappig dat het weer oppakt. Fijn weekend groetjes ineke

Guusje, zei

Wat een mooie breirollen en bedankt voor het laten zien van het bolletjestasje die ga ik zelf ook maar eens maken met een kat die wol erg leuk vind.

yvonne zei

leuk!!!!
zo,n breirol

fijne dagen!

Ati zei

Leuk hoor zo'n breirol.
Ik heb er nog een van mijn Oma. Hele dunne katoen, vast gebreid op hele dunnen stalen pennen.