vrijdag 7 december 2012

Een bijna affo en een give-away.

 
 Het baby-quiltje voor Lola is af,snel gedaan vind ik zelf.

 
 Ik vond bij Pipoos het roze randje,daar hebben ze een heel asortiment Tilda-artikelen en ook voortaan een hele wand met brei en haakgarens.
Heel wat anders dan toen ik er werkte nu alweer 10 jaar geleden.Het was toen alleen maar kaarten maken en papier wat er verkocht werd.Heel gezellig en leuk want ik had die tijd niet graag willen missen maar de spulletjes die ze nu verkopen passen beter bij mij.

 
 Nu nog quilten,dat ga ik maar eens met de naaimachine doen met hier en daar een hartje in de grotere blokken.Het quiltje is met de naaimachine gemaakt dan vind ik dat het ook met de machine gequilt mag worden.

 
 Dan de give-away.Vorige week een nieuwe quilt begonnen en dat is een beetje raar gegaan.Al een hele tijd had ik het boek in huis maar vond het toch niet zo'n uitdaging.Het boek werd verkocht aan iemand die ik er heel blij mee maakte.Maar toen kwam ik ergens op een open dag en daar zag ik hem in prachtige lichte tinten.Ik vroeg waar heb je dat patroon vandaan,nou dat is DIE quilt.

 
Ik heb er nog een tijdje over gedacht en ben toen toch overstag gegaan.
Het boek heb ik inmiddels weer binnen en met een hele stapel Feedsackstofjes ben ik aan de slag gegaan.Nu de give-away,als je weet welke quilt het is stuur me dan een berichtje op dit blog-bericht en onder de goede inzenders verloot ik een leuk pakketje.De uitslag is Donderdag.

Groetjes Lia

9 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat is het quiltje mooi geworden. Ik vermoed dat de blokken van de Farmers Wife quilt zijn, een blok herken ik ervan, maar helemaal zeker ben ik niet. Ik vind ze wel erg mooi zo. En ben benieuwd waar ze uit komen.

marion zei

farmers wife??

Wilma Kuin zei

Wat een mooie is het geworden,...

volgens mij ook de boerenwijfies,...

MARJO zei

Ja Lia, het wordt een beetje saai.
Maar de boerenvrouwtjes zijn erg in trek...
Komt vast door programma´s als boer zoekt vrouw.
Ik denk dat het ook farmers wife is.
groetjes, Marjo

Lida zei

Schattig! Succes met het quilten en leuke blokken, groetjes
Lida

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Nou ik zou het echt niet weten, maar het babyquiltje is echt prachtig, ze lekker zoet.

groetjes

Wietske

sylvia zei

Ik zeg maar niks........haha!!
Zat toevallig gister nog bij je te lezen en las het stukje over de versneden nine patches en dat, terwijl we het er 's morgens op de bee uitgebreid over gehad hadden.
Hoezo toeval???
Ik mail je nog even nav je mailtje, voor nu welterusten!!
En heel veel plezier met het maken van je ..........quilt!!
fijn weekend, groetjes, Sylvia

Marijke zei

Mooie babyquilt moet er nog steeds aan beginnen en de baby komt in januari.....
fijn weekend,
groetjes van Marijke

mieke zei

Leuk babyquiltje.
En van de blokken een leuk paars stofje.
Geen idee van welke quilt.
Farmers wife of civil war of de sbs ?!?!