woensdag 1 mei 2013

Nog meer Nantes

 
 En nog meer Dear Jane's , mooie traditionele gemaakt zoals de originele dear Jane

 
 De prachtige rode van Betty

 
 een quilt in allerlei groentinten

 
 Blauw met geel

 
 De quilt van de winkel uit Deventer,1000 rozen heet de winkel volgens mij,helemaal gemaakt van Kaffe Fasset stofjes.

 
 Een Dear Jane met hexagon-punten.

 
 De prachtige quilt van Annelies gemaakt van stofjes uit de Provence.

 
En tot slot de mini Dear Jane van Els van Bobbin.

Groetjes Lia

4 opmerkingen:

Conny's-blog zei

Prachtig al die D.J's, vooral die kleine van bobbin............liefs.Conny

Lida zei

Prachtige foto's, bedankt ik heb genoten! Groetjes
Lida

Annelies zei

Wat een mooie foto's. Dank je wel.

Karin zei

Prachtig!!
Heb mijn Dear Jane ook eindelijk af!!
Maar nu de binding.
Help!! Kan iemand mij vertellen hoe ik dat moet doen met die schulprand?
Ik kom er maar niet uit.
Liefs Karin