zaterdag 10 augustus 2013

Van tuinieren naar aplikeren.

 
 Omdat ik bijna net zoveel van tuinieren houdt als van quilten schiet het quilten er een beetje bij in de laatste weken.Er moet namelijk geoogst worden.Ik heb een grote hoeveelheid aan pompoenen ,courgettes ,boontjes ,aardappelen ,uien, rabarber enz enz te oogsten.

 
De pepertjes in de pot worden ook al rood

 
en de aubergine's zijn bijna oogstklaar.

 
Aan de Marriage Coverlet wordt rustig doorgewerkt, al gaat het wat langzamer dan ik zou willen.

 
Want deze moest ook af, hij is bijna af nog een kant  de binding tegenzomen dan zal ik proberen hem helemaal op de foto te zetten een hele klus want hij is 2.40 bij 2.40.

Groetjes Lia

5 opmerkingen:

Ineke zei

Wat een prachtige groente kweek je, de aubergine doet het geweldig en ook je rode pepertjes.
Wat een leuk project is de LE toch en ik kijk uit naar je bijna AFFO.
Fijn weekend

Saskia zei

O, de pompoenen geven mij alweer een herfstgevoel.. Toch ook wel weer een mooi seizoen.
Je LE wordt mooi! En goed dat je tussendoor ook nog aan je andere projecten kan werken. Die bn ik een beetje aan het verwaarlozen...

mieke zei

Leuk zo'n moestuintje.
Mooie quilt.
grtjs Mieke

Anoniem zei

Mooi Lia, je sterretjes, hier lukt het niet, moet er eens rustig voor gaan zitten. Gr Dorien

Rennie zei

Prachtige oogst toch. Is een echte rijkdom. Met dit heerlijke weer dan maar 's avonds de binding. Veel plezier.