maandag 24 maart 2014

GELUKKIG de dip is over.

 
 Ja de Sweet William,ik zat helemaal in een Sweet William dip.Maar liefst 10 blokjes liep ik achter en ik kon er maar niet aan beginnen.

 
 Tot vorige week ,ik dacht ik pak er de achtergrondstof eens bij en plak wat blokken op mijn ontwerpwand.
Wat vierkanten gesneden van de achtergrondstof en zo ging ik nog een poosje door ook met het voorbereiden van de Sweet mandjes.
Er zijn weer 6 mandjes voorbereid en de zin is er weer.

 
 In mijn lappenkast ook de achterkant erbij gepakt,
die had ik al in huis.
ZOOO SWEET.

 
 Dit mandje is weer bijna af ,nog een rondje op het bloemetje aplikeren en de steeltjes borduren.

 
 en aan dit bloemenmandje wordt ook gewerkt,hier komt een Sweet kanten bloemetje in het midden.

 
Over Sweet gesproken,dit is het uitzicht vanuit onze slaapkamer
SWEET he.

Groetjes Lia

11 opmerkingen:

Supergoof zei

oooooooooooh lia, die achterkant zo mooi! En ik ben blij dat je uit je dip bent, Je William is prachtig!
:o)

Quilting Moesje zei

Echt Sweet ! Allemaal :0))
Fijn dat je uit die dip bent ...

Groetjes,
Simone

Martine zei

Wat wordt hij leuk. Hij staat op nog mijn WIM lijstje.

Guusje, zei

Wat mooi en een dipje daar zat ik ook een poosje in en dan ineens krijg je weer zin.

Lida zei

Fijn dat je weer verder bent gegaan en zo zie je de dips verdwijnen als sneeuw voor de zon! Prachtig jullie prunus!
Groetjes
Lida

Monica zei

Oh, wat super leuk wordt jouw Sweat William, prachtige stof, vooral die achterkant, succes met de rest

carina zei

Je quilt hoort bij dit jaargetijde erg mooi!

Rya, Rotterdam zei


Is dit een prunus?? Ik zag hem aan voor een magnolia. Never mind, het is een joekel en PRACHTIG!! Ik wacht met smart op de Japanse sierkersen langs mijn balkon aan de achterkant. Dan heb ik een paar enorme boeketten voor mijn kamerraam!!
Zalig toch, het voorjaar!!
En, oh ja, de Sweet William blokken zijn mooi! En weet je, dips gaan vanzelf weer over als je er niet tegen knokt. Ervaring!!
Groet, Rya, Rotterdam

Anoniem zei

Leuk blogje Lia, goed dat je weer bij bent met alle Sweet Things, groetjes Dorien

Chris zei

Hallo Lia. Dank je wel voor je reactie op mijn Blog! Ik kreeg al een paar hele fijne en ontroerende reacties via de mail van mannen! Dat is weer een zegen voor mij.
Liefs, Chris

Craftluver zei

oh hij wordt mooi hoor, dus fijn dat je de dip achter je gelaten hebt! Die heerlijke bloemetjes horen toch echt bij voorjaar, dus hou vol!