donderdag 28 augustus 2014

Een gezellig weekend in het vooruitzicht en wat mooie plaatjes.

 
 Wat zijn er toch prachtige quilts gemaakt, deze kwam ik tegen op het Wereld Wijde Web.

 
 Heel gevaarlijk om daar rond te struinen.

 
 Het kost heel veel tijd ,en dat gaat weer van je eigen quilt-tijd af en soms wordt je er ook een beetje onrustig van.Zo van OOOO dat wil ik ook nog maken.

 
 Als je  op de plaatjes drukt komt het groter in beeld ,zijn ze nog mooier.

 
En deze vindt ik echt het mooiste, eigenlijk wel een uitdaging om eens uit te pluizen hoe ik deze zou maken. WIE WEET .

De vakantie loopt overal een beetje op zijn eind en de open dagen beginnen weer.
Zaterdag bij Dorry''s gezellige quiltwinkel. Ik heb er zin in.

En Zondag naar de show en tell van Will uit Parijs ,zeg ik altijd.
Die komt met haar tops naar Amsterdam om bij Den Haan en Wagemakers
een show en tell te geven. Daar kijk ik ook erg naar uit.

Dan is het ook nog Uitmarkt in Amsterdam en s'avonds  een etentje met familie.
Ik hoef me niet te vervelen.

Groetjes Lia

3 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

zo dat wordt een druk weekendje Lia, ik ben er morgen ook dus wie weet zien we elkaar
groetjes
Bernadette

Lida zei

Nee dat is niet mijn favoriet, zo zie je maar al die verschillende smaken, toch gaaf! Veel plezier bij H&W! Groetjes
Lida

betty prins zei

mooie quilts laat je zien, jammer dat wij elkaar niet gesproken hebben bij dHeW, je was er ook lees ik.
Wat was het fantastisch!