dinsdag 2 september 2014

Wat een feestje.

 
 Zo begon het feestje Zondag aan de Nieuwzijdsvoorburgwal in Amsterdam bij Den Haan en Wagemakers van Petra Prins en Nel Kooyman.

 
 Met een hele stapel quilt-tops van Will .
Wat bijzonder dat een quiltster zoveel verhalen en quilts met anderen wil delen.

 
 De ene nog mooier

 
 dan de andere.

Het zijn 29 tops die Will uit Parijs  voor ons meebracht en aan ons liet zien.
Waarom zijn het nog tops, heeft Wil misschien een hekel aan het doorquilten?
WELNEE Will heeft nog een groot aantal quilts die ook echte quilts zijn geworden en intensief gebruikt worden. Het zijn nog top omdat Will in een klein appartement woont en gewoon geen plek heeft om die grote quilts een plaatsje te geven. Ja en een top heeft nu eenmaal minder plaats nodig dan een quilt.

 
 De mooie hexagonnen-quilt die ook in de Quiltmania is afgebeeld was er ook .De enige quilt die wel doorgequilt was.



 
 De Nearly Insane,zo mooi

 
 Boven waren de quilts van Caroyn Konig en Michelle Yeo.

 
 Ja ook zo mooi.

 
Na afloop kregen we allemaal nog een kadootje van Will, lief he.

Nou ik hoef niet te zeggen dat het een TOP-dag was.


Groetjes Lia

10 opmerkingen:

Annelies zei

Wat leuk te horen dat je hebt genoten !

Martine zei

Wat jammer dat je geen foto op je blog hebt. Dan had ik je misschien herkend zondag.

ria vogelzang zei

Wat een prachtige quilt-tops! Dat was zeker een geniet-dag!

Merian zei

Dat was zeker een TOP dag!!

Judith zei

Het was zeker een hele bijzondere dag, ik heb ervan genoten! Mooi om jouw foto's te zien.

Bed, breakfast en quilts zei

Daar heb ik iets gemist zo te zien! Prachtig!

mieke zei

Leuk, mooi, gezellig.
En weer wat wijzer geworden of ideetjes opgedaan !
grtjs Mieke

Lida zei

Bedankt voor de foto's zo geniet ik toch een beetje mee! Groetjes
Lida

not so zen -quilts in Paris zei

Lia, ik ben weer thuis en moet wennen aan het gewone len LOL. Bedankt voor je komst en de gezelligheid! Ik ga nu maar weer aan de slag met een nieuwe serie en wie weet kom ik terug met m'n 2 koffers....

Anoniem zei

Wat een mooie quilt heeft ze gemaakt,jammer dat ik niet mee kon. Ik hoop dat Wil nog eens in NL komt show en tellen, Groetjes Dorien