zondag 1 februari 2015

Een heleboel te showen

 
 Ik had me nog zo voorgenomen om meer te bloggen ,maar helaas het is er niet van gekomen , weereens te druk met vanalles. Ik start  vandaag in de nieuwe maand dan ook met heel wat foto's want ik heb bepaald niet stilgezeten.
Het babyquiltje is af en jullie krijgen het te zien zodra ons eerste kleinkind geboren is.
Er werden ook blokjes van de Stonefield gemaakt, een welkome afwisseling want altijd aan 1 project werken vind ik echt te saai.

 

 
 Mijn weekendtas werd afgemaakt. Dat werd wel eens tijd want die lag al anderhalf jaar in de kast en mocht er nu eindelijk weer uit.

 
 Nog handvaten eraan en dan kan hij mee naar Nantes,Wie van jullie gaan er ook naar Nantes? Altijd leuk om te weten voor een gezellig kopje koffie op de beurs.

 
 Ook uit de kast De Sweet William, gisteren en vandaag een paar blokken gequilt.

 
 En dan de Dear Jane TE LEUK om in de kast te blijven want er zijn al 5 banen aan elkaar

 
 Ik doe het een beetje volgens de kleuren van de echte JANE

 

 

 
Kijk er liggen al wat blokjes voorbereid in kleine plastic zakjes en de stofjes die ik voor de blokjes  gebruik plak ik gewoon in het boek.
Een heel verhaal.

Fijne Zondag  Groetjes Lia

7 opmerkingen:

Unknown zei

Wat mooi weer allemaal: zowel het babydekentje (is dat foto 1?) als de tas steken mijn ogen uit.

Ook de andere twee quilts (Dear Jane en..) vind ik erg erg mooi.

Het is mijn droom ooit zo eentje te maken, maar ik vrees dat de tijd me momenteel ontbreekt.

Als ik eraan begin, kom ik zeker bij jou kijken voor inspiratie.

Veel plezier in Nantes!

Annelies zei

Ik geniet van je foto's !

Anoniem zei

Prachtige tas om mee in Nantes te flaneren Lia, en dan die Dear Jane, straks haal je me nog in, groetjes Dorien

Saskia Smit zei

Mooie foto's. Laat je ons zo ook meegenieten in Nantes, want dat zit er voor mij niet in.

Conny's-blog zei

Je bent met mooie dingen bezig zeg...................liefs.Conny

Wilma Kuin zei

Oh wat heb je veel moois om te laten zien,..

mieke zei

Leuke tas.
De Sweet William wordt mooi.
Je bent lekker bezig geweest.
grtjs Mieke