dinsdag 10 november 2015

Wat is het toch moeilijk ......

 
 Om Niet aan iets nieuws te beginnen.Ja ik ben maar weer begonnen om iedere dag een paar draadjes te quilten aan de Camelot.

 
 Twee blokken zijn gequilt

 
 en de derde bijna.

 
 Kom ik dit SUPER leuke boek tegen van Lori Holt Farm Girl Vintage.Ik vol al een hele tijd haar blog Lori Holt's blog en ben helemaal weg van haar ontwerpen en uitleg en stofjes enz enz.

 
 En zoals een quiltvriendin altijd zegt: maak maar vast iets als je het zo in je hoofd hebt dan ben je het kwijt, heb ik dat natuurlijk ook gedaan
Even het eerste blokje uit het boek met vrolijke 30 er jaren stofjes en op de naaimachine makkelijk met de handige tips.

 
 Jaa toen kwam ook nog eens deze BJOETIE langs van Brigitte Giblin.

 
Ook maar even een klein beginnetje gemaakt ,alleen nog gestempeld met het stempeltje van Dorry en op mijn ontwerp-wal uitgelegd, het zit nog niet aan elkaar genaaid maar ook weer zo leuk om uit te proberen.
Wat een bezigheden weer.

Fijne avond Groetjes Lia

5 opmerkingen:

Judith zei

Oh een quiltwereld vol met verleidingen! K'weet d'r alles van. Maar wel mooi, vooral dat jaren 30 blokje........

Ineke zei

Ik heb hetzelfde dilemma, wil zo graag met wat nieuws beginnen, alleen er is zoveel wat ik mooi vind ;-)

Annelies zei

We hebben er allemaal last van !

Monica zei

Nog eventjes, dan is de Camelot schitterend gequilt, en je kunt toch niet steeds hetzelfde doen, dus wat geeft het (hi, hi) om al vast probeersels voor nieuwe projectjes te maken. Ik vind ze wel erg leuk worden. Doe jij de wiebers ook op de naaimachine??. Ik kreeg ze niet zo netjes op de punten, dus maar met de hand bezig en dat schiet eigenlijk best wel op.

Anoniem zei

Goed zo Lia, ga zo door, groetjes Dorien