donderdag 29 december 2016

Een gouwe oude nog af te maken quilt.

 
 Al twee quilts af, de Stonefield en de restjesquilt, dus tijd voor iets nieuws dacht ik.
Maar als ik iets af heb ga ik meestal een beetje ruimen in mijn quiltkamer ,dus zo ook vorige week.
Alle dozen mandjes en blikken werden nagekeken. JEETJE wat een veel Ufo's.
Deze ook Les Soeurs uit het boek van Petra Prins en An Moonen.

 
 De quilt is best al een eindje in elkaar gezet

 
 zelfs de hoekpunten zitten eraan. Ik zag op tegen de sterretjesrand weet ik weer. Ze zijn ook zo klein 3 inch maar.

 
 Voor de Kerst heb ik een aantal sterretjes geknipt en zo af en toe een gemaakt.Soms moet je een project even wegleggen dan kijk je er weer heel anders tegenaan ,dat gebeurde nu ook.
Ik heb zo'n zin om Les Soeurs af te maken.

 
Ik heb bij het uitzoeken van de lapjes gezelschap gekregen zoals jullie zien.

Groetjes Lia

9 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Helemaal leuk!!!! Stom he? Ik heb er ook al een heel stuk van af en dan ligt het er weer......
fijne dagen nog en ook voor jullie heel veel goeds voor 2017.
lieve groetjes
Wietske

Ineke zei

Oh ja, zo herkenbaar dat je ergens tegenop ziet, terwijl het zo'n mooi project is. Succes!
Fijne jaarwisseling en een gelukkig en creatief 2017

BezigeBijMirjam zei

Top dat je in de afmaakmodus bent! Zonde van die mooie projecten als ze blijven liggen. Ook ik ben met een paar ufo's bezig. Iedere keer een stukje. Goede jaarwisseling Lia!

Tilly zei

Veel plezier met het afmaken, het is zo'n mooie quilt,zonde om te laten liggen. En je hebt een goede assistent bij je zitten. Veel succes in 2017 met de ufo's

margaquilt zei

Ik vind de Les Soeurs nog steeds een pracht quilt.
veel geluk en gezondheid voor 2017.
groeten
Marga

Coco zei

De Les Soeurs van jou vind ik steeds als hij je hem laat zien zoooooo mooi... Mijn plan is om ergens in 2017 aan deze quilt te beginnen, maar voordat ik dat ga doen moet ik ook nog enkele UFO's afwerken
Fijne Jaarwisseling

Quiltminizusje zei

Goed zeg, en ja dat zijn zeker kleine sterren, steeds tussendoor doen lijkt mij.
Veel plezier met het afmaken van deze schitterende kleed.
Christine

Lida zei

Ja zeg, die verdient het om afgemaakt te worden! Dus ik wens je heel veel quiltplezier en een gezond 2017! Groetjes
Lida

Monica zei

Leuk dat jij hem gaat afmaken. Mijn vingers jeuken om hier ook aan te beginnen... Wie weet.