zaterdag 28 januari 2017

Zoeken in doosjes en bakjes.

 
 Waar had ik ook alweer die handige malletjes en perfect circles opgeborgen.Ik had me voorgenomen om niet te lang te zoeken en jahoor bij het tweede doosje was het raak, gevonden en oo zo handig om te gebruiken bij mijn nieuwe quilt.
Ik zal nog een naam verzinnen ,dat is wel zo leuk en veel duidelijker dan om steeds te zeggen ,mijn nieuwe quilt.

 
 De malletjes zijn twee setjes ,1 allemaal hexagonnen van klein naar groot en het tweede setje zijn ruitjes ,ook van klein naar groot.Ook nog een onderling te combineren.

 
In het andere doosje zaten allemaal bloemetjes van hexagonnen en nog heel veel losse hexjes. Ik was ze echt vergeten en bij diep nadenken weet ik weer dat ik ze gemaakt heb voor de Stonefield quilt.
 Daar zitten drie randen met hexagonnen langs en ik maakte aan de mijne maar 2 randen.Deze waren dus over.Zo zie je maar wie wat bewaard heeft wat.

Groetjes Lia

3 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Daarom kunnen we soms ook iets niet vinden Lia, omdat we zoveel bewaren! Ha, ha! Fijn weekend!

Ineke zei

Oh heerlijk, ben gek op hexagon-bloemen, zo mooi! En wie wat bewaard, verveelt zich nooit!!!
Fijn weekend

Floor zei

Grappig die verrassingen in verschillende doosjes.
Zo heb je nog eens iets wat je helemaal vergeten was.
Maar die mooie bloemen van hexjes komen vast nog wel van pas.
Alle bloemen aan elkaar is ook heel mooi, maar dan moeten er wel nog heel wat bij gemaakt worden.
Zie een paar berichtjes geleden dat je dat prachtige boek van Janet Bolton super goedkoop hebt kunnen kopen! Wat een mazzelaar ben je.
Groetjes,
Floor