donderdag 6 april 2017

Eindelijk af

 
 Eindelijk af een gehaakte plaid die ik al 3 jaar onder handen had.

 
 Lekker vrolijk en echt lente vind ik.

 
 Verder ben ik veel aan het doorquilten aan de Hexagonnen quilt in pastels van een paar berichtjes terug en vraagt mijn volkstuin heel veel aandacht want er moet vanalles in de grond.
Het is maar goed dat we echt heerlijk voorjaarsweer hebben dan gaat het een stukje vlotter en heb ik ook meer zin om te tuinieren.
De stofjes zijn nu even naar de achtergrond maar nooit helemaal weg want in de avonduren pak ik toch naar de lapjes omdat ik nu eenmaal niet zonder kan.

 
De sokken gebreid van wol van Arne en Carlos zijn ook weer af.

Fijne Dag Groetjes Lia.

4 opmerkingen:

conny's quilts en creaties zei

Wat een geweldige voorjaarsdeken, heel mooi gedaan, zo lekker fleurig! Grappig om jouw sokken al af te zien, ik ben met hetzelfde garen bezig en ze zijn ook bijna af. Succes met het doorquilten, groetjes, Conny

marga zei

Ook al heeft het een paar jaar gekost om de plaid af te krijgen, hij is mooi geworden hoor heerlijke frisse kleuren.
Groeten
Marga

Knutselpret zei

wat een mooie deken !! heerlijk zo'n af project

Conny's-blog zei

Je gehaakte deken Is prachtig geworden zeg en gezellig sokken breien......liefs.conny