donderdag 20 juli 2017

Top af en een nieuwe Dear Jane poging.

 
 HOERA er is iets af. De top Glitters naar een ontwerp van Jen Kingwell.

 
 7 rijen van 12 blokken,het patroon heb ik een beetje vergroot.
Het is een hele lap geworden en het was de bedoeling om mijn bak met rode en roze stofjes een beetje leger te maken.
Dat is niet gelukt want gaandeweg het maken van de quilt kwam ik op allerlei beurzen en winkeltjes leuke lapjes tegen die ik kon gebruiken.
Ben blij dat het zo'n leuke quilt is geworden

 
 Toch maar weer een poging om de Dear Jane af te maken.Zoals iemand al zei ,veel te mooi om niet door te gaan en te laten liggen.Ik brobeer een keer in de week een up-date te plaatsen op Donderdag met het behaalde resultaat.Een beetje een stok achter de deur dus.
Fot hierboven is punt 11 van de bovenste rij.

 
En deze groene ,die ik eigenlijk niet zo mooi vind maar die er zeker in hoort punt 12 van de bovenste rij.

Groetjes Lia

7 opmerkingen:

Guusje, zei

Prachtige quilt en dj punten. Goed dat je verder gaat met deze beautie

frameless mind zei

Dit is een blogje waar ik mij helemaal in herken!
Een quilt maken om lapjes op te werken maar gaandeweg weer zoveel "deze passen er ook mooi bij" lapjes aanschaffen waardoor het lappenmandje op het einde van de rit soms nog voller is dan tevoren -:) !!
Ook hier worden er regelmatig pogingen ondernomen en goede voornemens gemaakt om nu eens eindelijk die DJ quilt af te maken. Ik denk dat ik er een haat/liefde verhouding mee heb. Maar idd zonde om dit werk niet af te maken!!
Groetjes, Liliane

wietskesquilts.blogspot.nl zei

ha ha jij ook al?
De groep wordt alweer groter en groter merk ik.
Gisteren ook al weer de nodige blokjes gezien op de Bee.
Super, ik houd je in de gaten hoor en ploeter intussen ook gewoon door.
Je diamanten zijn schitterend!!!!

Ineke zei

Mooi!!!

Wilma Kuin zei

Fijn dat je weer bezig bent!!
Idd veel te mooi om te laten liggen...

BezigeBijMirjam zei

Mooi de glitters! En ach Lia, zijn we niet allemaal hetzelfde? Lapjes kunnen we moeilijk weerstaan. Ik roep al een paar jaar dat ik geen lapjes meer mag kopen. Ha,ha! En wat doe ik iedere keer weer?...... Top, jouw 2 punten voor de Dear Jane. Met iedere week een punt komt deze quilttop ook weer af.

Floor zei

Fijn dat je weer verder bent gegaan met de Jane! De affe top is ook prachtig geworden.
Moest wel lachen bij de regel "mijn bak met rode lapjes moest leger worden maar dat is niet gelukt".
Zo gaat dat hè? Je ziet mooie rode lapjes die je nog niet hebt.... en dan .....
Maar die komen ook wel weer op eens...
Groetjes,
Floor